Tippiny's Favorites:

csak meghívásra!

Elit

admin: Tippiny

e-mail: tippiny.ml@gmail.com

nyitás: 2009. 05.16.

másik oldalam: scarlettown.mlap.hu

design: saját

design csere: havonta (ha minden jól megy)

miről szól: csajos dolgokról, divatról és sztárokról

kiknek szól: elsősorban lányoknak

 

FIGYELEM! Mivel kollégista vagyok, hétköznaponként nem vagyok!

 

 

9 trükk, és az alakod olyan lesz, mint Kate Mossé

A szupermodell edzője, Dan Chapman 3 hetes Bodyblast programmal tartja karban a sztárok alakját. Most megosztom veletek az általa legjobbnak ítélt gyakorlatokat és tippeket, hogy a legjobb formádban lehess nyáron.

1. Izmos Kar

Miután 5 emelést végeztél, tartsd meg az alkarodat 90 fokos szögben a felkarodhoz 5 másodpercig, majd végezz további emeléseket. "Így nagyobb terhelésnek van kitéva az izom, és intenzívebbé válik a gyakorlat"-mondja az edző.

 

2. Erősítés

"Az erősítő gyakorlatok elengedhetetlenek a gyorsabb anyagcseréhez és az izomépítéshez." Használj súlyzót, medicinlabdát és gumiszalagot, és ne feledd: " a mérleg valószínűleg nem fog kevesebbet mutatnu, de az alakod mégis formásabb lesz".

 

3. Fehérjefalatok

Testedzés után kell a fehérje, mert segít az izomrostok regenerálásában, de 10 percen belül kell bejuttatnod a szervezetedbe!

 

4. Koffeines falatok

" A koffein remek energiafokozó, edzés előtt mindig ezt ajánlom Kate-nek, hogy jobban tudjon teljesíteni."-mondja Chapman. A legtöbb energiaitalban koffein is van, ezt is sok sportoló használja edzés előtt. De jó választás a zöldtea is. " Ha félsz, hogy lezuhan a vércukorszinted, egyél meg egy banánt, ami lassan felszívódo energiát ad."

 

5. Ritmusra

"A zene nagyon fontos része az edzésnek, mert energiával tölt fel és lefoglalja az agyat, így nem fogod elunni és abbahagyni a mozgást." Állítsd össze kedvenc, gyors számaid listáját, és sokkal könnyebb és élvezetesebb lesz az edzés.

 

6. Variációk

-Bar Rafaeli

Végezz többfajta mozgást! Például Bar Rafaeli a Reebok és a Cirque de Soleil közös edzésprogramját kedveli, a Fit To Flyt. Az akrobatikus trapézgyakorlatok az egész testet erősítik.

 

7. Erős has

Csinálj 5 felülést, az utolsót kilégzés közben tartsd ki, így megfeszül a teljes hasizmod. Lazíts, ismételd eg a gyakorlatsort ötször. Puffadás ellen pedig a gyermekláncfűtea a gyors segítség.

 

8. Karcsú láb

Edzője intenzív kick-box-edzést tart Kate-nek. Ugyancsak kedvelt láb-fenék-feszesítő gyakorlata a szőkkenéssel kombinált guggolás. Csináld így: guggolásból ugorj fel és nyújtsd fel a karodat a fejed fölé, ismételd meg 15-20 alkalommal.

 

9.Zsírégetés

Váltogasd a nagy és kis intenzitású gyakorlatokat, így emeled meg a pulzusodat, és több kalóriát égetsz el. Sprintelj a futópadon három percig, majd kocogj ugyanennyi ideig emelkedőn.

 

forrás: InStyle I.9.

News on Tippiny's

SULI '11

Végre felkerült pár darab az idei sorozatból! Nézd meg, hátha megtetszik valamelyik.

Ashley Tisdale, Selena Gomez- A5-ös füzetborítók.

2011. 08. 021.      12:47      Tippiny

SULI '11

Idén is megnyitottam a menüpontot, ami talán segít feldolgozni az iskola közeledésével járó feszültséget, vagy ha nem is feldolgozni, akkor enyhíteni.

Válogass, nézelődj, rendelj! 

2011. 08. 04.      10:51      Tippiny

AUGUSZTUSI DESIGN

Felkerült az augusztusi design! A vintage stílusú képen Amber Heard, színésznő szerepel. Neked hogy tetszik?

2011. 08. 03.      22:46      Tippiny