Tippiny's Favorites:

csak meghívásra!

Elit

admin: Tippiny

e-mail: tippiny.ml@gmail.com

nyitás: 2009. 05.16.

másik oldalam: scarlettown.mlap.hu

design: saját

design csere: havonta (ha minden jól megy)

miről szól: csajos dolgokról, divatról és sztárokról

kiknek szól: elsősorban lányoknak

 

FIGYELEM! Mivel kollégista vagyok, hétköznaponként nem vagyok!

Kim Kardashian edzésterve! 

Ha neked is 'S' vagy 'A' alakod van (vagy hasolnót szeretnél), érdemes ezt az edzéstervet kipróbálnod! 

 

 

AZ EDZÉSTERV:

Hogy csináld? 
  
  Egy héten kétszer, háromszor csináld mégig az edzéstervet. Melegíts be 5-10 perces kardióval, aztán csináld végig az összes mozgást szünet nélkül! Az utolsó feladat végén ugorj 50-et ugrókötéllel, aztán ezt ismételd meg négyszer

Szükséged lesz:

    Egy 4,5 kilós labdára és 2,5/ 3,5 kilós súlyzóra.

 

KIM EDZŐS ZENÉI:

"Szeretek női előadókat hallagatni, mialatt edzek!"

Black Eyed Pease- I gotta feeling

Lady Gaga- Telephone

Beyoncé- If I were a boy

És bármilyen JLo szám

 

  1. KITÖRÉS OLDALRA                        (FAVÁGÁS)

MEGDOLGOZTATJA: lábakat, feneket, karokat

Állj fel a lábaid legyenek vállszélességben és fogd meg a nehezített labdát! Tartsd a jobb füled mellé, a könyököd kifelé nézzen. (A)

Lépj ki balra és halolj egy kicsit előre, kitörés pozícióba. A labdát egyenes kézzel tartsd a könyödeif kifelé nézzenek! (B)

Állj vissza a kiinduló állásba úgy, hogy először a jobb lábadra állsz, aztán a ballal mellé lépsz.

Ismételd meg 6- 15- ször balra aztán jobbra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. LABDAGUGGOLÁS

MEGDOLGOZTATJA : lábakat, feneket, hátat

Állj fel terpeszállásban a lábfejed kifelé nézzen. Tartsd a labdát a mindkét kezeddel a mellkasod előtt. Guggolj le, a fenekedet is engedd le és érintsd meg a labdával a földet a két lábad között. (A)

Emelkedj fel, míg a labdát a fejed fölé emeled, úgy hogy a karod egyenes marad, egészen addig, mígy el nem éri a fület. (B)

Ha felnézel, nem szabad látnod a labdát, mert annak egy kicsivel mögötted kell lennie. Tartsd a testsúlyod a sarkadon és feszítsd meg a feneked, amíg felállsz.

Ismételd meg 6-szor, 15-ször!

 

3. FORGÁS 

MEGMOZGATJA: derék, has, kar, fenék 

Állj fel vállszélességben, egyenes törzzsel. Tartsd a labdát kb egy labdányira a mellkasodtól, két kézzel. A könyök kifelé nézzen. (A)

Próbáld meg összenyomni a labdát (érezni fogod, ahogy a mellizmok feszülnek). Tartsd így, míg elfordulsz(B), űgy, mintha valamit meg akarnál ütni a könyököddel. A hasadat és a fenekedet feszítsd be, mikor visszatérsz alapállásba!  A fordulás folyamatos legyen.

Akkor számítsd egynek, amikor eljutottál jobból balba (vagy frodítva)! Csinálj ebből is 6- 15 darabot . Következő alkalommal csináld nyújtott karral, úgy, hogy kinyutot, miközben fordulsz.

4. LABDANYOMÁS

MEGMOZGATJA: mellizom, váll és tricepsz

Helyezkedj el fekvőtámasz pozícióba, a kezed és a lábujjaid (vagy térdeid) tartsák a súlyod. A labdát tedd a földre néhány cm-rel kijjebb a bal válladtól a bal kezedet tedd a labdára. (A)

Csinálj 6/10 fekvőtámaszt (B), aztán válts kart.

Hogy jobban megdolgoztatsd a tricepszedet, a labdát tedd a vállad alá és tedd rá a kezed úgy, hogy a könyököd hajlítva van és közel az oldaladhoz.

 

 5. BUSZSOFŐR

MEGDOLGOZTATJA: karok, has

Ülj le, a térded hajlítsd be, a lábfejeddel spiccelj és a labdát vedd a kezedbe, és tartsd magad előtt.

Óvatosan dőlj hátra és emeld fel a lábaidat, vagy hagyd a földön, de épp hogy csak érintse azt! (A)

Fordulj oldalra, úgy, hogy megérinted a labdával a földet, fordítsd el a fejedet, hogy lásd, hol érinted. 

Csináld meg jobbról balra (és fordítva) 6szor/ 15-ször.

 

 

 

 

6. KITÖRÉS ÉS RÚGÁS

MEGDOLGOZTATJA: lábak, fenék, tricepsz

Fogj egy súlyzót mindkét kezedben és állj fel csípőszélességben. Dölj előre csípőből 45 fokban, hajlítsd be a karod a tested mellett, a könyökeid hátra nézzenek, a tenyerek egymással szembe. (A)

Nézd úgy, hogy éppen 12 óra felé nézel! A bal lábaddal lépj hátra, 7 órára és dölj előre egy kicsit jobban. A jobb térded egyvonalban legyen a bokáddal, a bal pedig majdnem egyenes.

A kilépéssel egy időben nyújtsd ki a bal karod hátrafelé. (B)

Állj vissza kezdőpozícióba és ismételd meg a jobb lábaddal (5 órára kilépve!).  Ismételd 6x/ 15x!

7. GUGGOLJ, CSAVARJ

MEGMOZGATJA: LÁBAK, FENÉK, KAROK, VÁLLAK

Tartsd egy-egy súlyzót a kezedben oldalt, a tenyered a tested felé nézzen, a lábaid legyenek csípő szélességben!

Guggolj lejjeb, úgy, mintha leszeretnéd tenni a súlyokat. (A)

Emeljkedj fel és csavard meg és emeld fel a karod a válladhoz úgy, hogy a tenyered a vállad felé nézzen!  (B).

Ezután nyújtsd ki a karod úgy, hogy a tenyered előre nézzen. Ezt a sort ismételd 6x/ 15x!

  

 

 

forrás: Shape magazin (saját fordítás! nem ellopni! )

News on Tippiny's

SULI '11

Végre felkerült pár darab az idei sorozatból! Nézd meg, hátha megtetszik valamelyik.

Ashley Tisdale, Selena Gomez- A5-ös füzetborítók.

2011. 08. 021.      12:47      Tippiny

SULI '11

Idén is megnyitottam a menüpontot, ami talán segít feldolgozni az iskola közeledésével járó feszültséget, vagy ha nem is feldolgozni, akkor enyhíteni.

Válogass, nézelődj, rendelj! 

2011. 08. 04.      10:51      Tippiny

AUGUSZTUSI DESIGN

Felkerült az augusztusi design! A vintage stílusú képen Amber Heard, színésznő szerepel. Neked hogy tetszik?

2011. 08. 03.      22:46      Tippiny