Tippiny's Favorites:

csak meghívásra!

Elit

admin: Tippiny

e-mail: tippiny.ml@gmail.com

nyitás: 2009. 05.16.

másik oldalam: scarlettown.mlap.hu

design: saját

design csere: havonta (ha minden jól megy)

miről szól: csajos dolgokról, divatról és sztárokról

kiknek szól: elsősorban lányoknak

 

FIGYELEM! Mivel kollégista vagyok, hétköznaponként nem vagyok!

Jennifer Love Hewitt edzésterve:

Ha neked is 'A' vagy 'S' alakod van, vagy ilyet szeretnél, próbáld ki ezt a módszert!

 AZ EDZÉSTERV:

Hogy csináld?
Háromszor egy héten melegíts be 5 perc kardióval és csináld végig a sort kétszer, háromszor, a feladatot ismételd 16x, 20x. Egy egy sor között fél vagy egy perc pihenőt tarts!

Szükséged lesz:
Egy lépcsőre vagy egy zsámolyra egy pár 1,5/2,5 kilós súlyzóra, egy székre, egy törölközőre.

 

 

 

 

1. OLDALTÁLLÁS

MEGDOLGOZTATJA: fenék, váll, lábak

Állj a lépcső vagy zsámolya bal oldalára, és tratsd a súlyzót a jobb kezedben a válladnál. Tedd ajobb lábad a lépcsőre vagy zsámolyra és emeld fel a karod oldalra, kinyújtva, a tenyered lefelé nézzen. (A)

Egyenesítsd ki a jobb lábadat, mialatt a balt felemeled csípőmagasságba, a lábfejed spicceljen.(B)

Térj vissza alapállásba és ismételd meg 16x, 20x aztán válts oldalt és ott is ismételd ennyiszer!

  2. ÁLL ÉS CSAVAR

MEGDOLGOZTATJA: fenék, láb, bicepsz

Fogj minkét kezedben egy súlyzót és tartsd oldalt, a tenyerek egymás feé nézzenek és ülj le a székre, a térdeid 90 fokban legyenek hajlítva! Emeld el a földtől a bal lábad. (A)

Állj fel, úgy, hogy a bal ládab megemelve tartod és fordítsd a tenyered a előre, körözz a válladdal és a súlyzót ezalatt fordítsd magad felé! (B)

Engedd le a kezed és ülj vissza. Ezután ismételd meg 16x, 20x aztán cserélj lábat!

 

 

 

 

 

3. HÁROMLÁBÚ DŐLÉS

MEGDOLGOZTATJA: tricepsz, lábak

Ülj le egy zsámolyra vagy lépcsőre, a széle közel legyen a csípődhöz, a térded legyen hajlítva, a talpad a padlón.

Egyenesítsd ki a karod és emeld el a fenekedet, ezalatt nyújtsd ki a bal lábad. (A)

Hajlítsd be a könyököd és süllyeszd a csípőd (B).

Nyomd föl magad, és ismételd a mozdulatsort 16x, 20x majd válts lábat.

4. FEKVŐTÁMASZ

MEGDOLGOZTATJA: kar, váll

Helyezkedj fekvőtámasz pozícióba és tegyél a cipőd alá egy összehajtogatott törölközőt, hogy ne csússz el!

Csinálj fekvőtámaszt! Ha nem bírod, tedd le a térded és az alá tegyed a törölközőt, úgy csináld!

 

forrás: Shape magazin (saját fordítás, nem ellopni!)

News on Tippiny's

SULI '11

Végre felkerült pár darab az idei sorozatból! Nézd meg, hátha megtetszik valamelyik.

Ashley Tisdale, Selena Gomez- A5-ös füzetborítók.

2011. 08. 021.      12:47      Tippiny

SULI '11

Idén is megnyitottam a menüpontot, ami talán segít feldolgozni az iskola közeledésével járó feszültséget, vagy ha nem is feldolgozni, akkor enyhíteni.

Válogass, nézelődj, rendelj! 

2011. 08. 04.      10:51      Tippiny

AUGUSZTUSI DESIGN

Felkerült az augusztusi design! A vintage stílusú képen Amber Heard, színésznő szerepel. Neked hogy tetszik?

2011. 08. 03.      22:46      Tippiny